Organizatorzy reklamy po stażu

Strona główna » Projekty » ERASMUS+ » Organizatorzy reklamy po stażu

wielkość tekstu: A | A | A

Miesięczny pobyt na stażu w Niemczech był dla nas nie tylko nauką zawodu. Ale także drogą do poznawania odmiennych zwyczajów i kultury, zwiedzenia ciekawych miejsc, a przede wszystkim lekcją życia.

Pierwszy tydzień naszych praktyk rozpoczęliśmy od poznawania kompletnie nowego dla nas programu graficznego i wykonywania pierwszych projektów graficznych. Codziennie dostawaliśmy nowe zadanie – nie mieliśmy narzuconego czasu w jakim mamy je wykonać, jednak musieliśmy się wykazać pomysłowością i kreatywnością. Tworzyliśmy różne kombinacje graficzne związane z hasłem Cztery pory roku, nadawaliśmy ludziom zwierzęce cechy oraz projektowaliśmy plakat reklamowy kiełbasy.
Dostaliśmy również do zrealizowania dwa ważne projekty. Pierwszy z nich dotyczył przygotowania loga projektu, w którym braliśmy udział. W drugim naszym zadaniem było opracowanie przewodnika dla innych grup, podpowiadającego jak dotrzeć z ośrodka Vitalis, na dworzec w Lipsku.
Nad logiem pracowaliśmy dwukrotnie, ponieważ po pierwszej próbie musieliśmy wprowadzić pewne poprawki. Co najmniej kilka projektów spodobało się naszemu szefowi. Nasze propozycje musiały być ciekawe, a świadczy o tym fakt, że ostatecznie wybrano aż dwie, które mają być wykorzystywane w dalszej działalności przez firmę Vitalis. Wyróżnione autorki najlepszych projektów otrzymały gratyfikację finansową.
Do opracowania przewodnika, musieliśmy się wcześniej odpowiednio przygotować. Zaczęliśmy od sfotografowaliśmy charakterystycznych miejsc przy drodze z ośrodka Vitalis na dworzec w Lipsku. Musieliśmy robić zdjęcia ogólne, ale również zwrócić uwagę na szczegóły. W późniejszych dniach przerabialiśmy zrobione zdjęcia, wyostrzaliśmy detale i dodawaliśmy strzałki. Tak, po wielu godzinach pracy, powstały trzy różne przewodniki, a jeden z nich – najlepszy, miał być testowany przez kolejne grupy przyjeżdżające do Vitalisa.
Podczas stażu dużo czasu poświęciliśmy na zwiedzanie. Spędziliśmy weekend w Berlinie, gdzie spacerując ulicami miasta zobaczyliśmy m.in.: Gmach Parlamentu, Urząd Kanclerza Federalnego, Pomnik Pomordowanych Żydów, Bramę Brandenburską, pozostałości po Murze Berlińskim, a także Muzeum Techniki.
Zwiedziliśmy również Drezno, gdzie podziwialiśmy barokową starówkę. Dzięki naszej przewodniczce, mogliśmy poznać nie tylko historyczne fakty, dotyczące poszczególnych obiektów, ale także różne ciekawostki z nimi związane. Bez wątpienia największe wrażenie zrobił na nas Zwinger, jedna z najbardziej znaczących budowli późnego baroku w Europie.
Mogliśmy również zwiedzić Lipsk – w końcu to tam spędzaliśmy najwięcej swojego czasu. Wybraliśmy się tam już w pierwszym dniu pobytu, głównie po to, by zobaczyć, gdzie będziemy odbywać praktyki, a przy okazji zwiedziliśmy ważniejsze zabytki tego miasta. Zobaczyliśmy m.in.: stary ratusz czy Zeitgeschichtliches Forum. W kolejnych dniach udało nam się wybrać pod Pomnik Bitwy Narodów oraz do Parku Dzikich Zwierząt.
Podczas całego pobytu w Schkeuditz mieliśmy sporo wolnego czasu. Każdy znad wykorzystywał go na swój sposób. Poza zakupami, postawiliśmy głównie na zwiedzanie i próbowanie nowych smaków. Z mapą Lipska w ręku wsiadaliśmy w tramwaj i poznawaliśmy różne ciekawe miejsca. Zwiedziliśmy również miasto, w którym mieszkaliśmy. A wieczorami, w obrębie ośrodka, mogliśmy udać się do klubu, w którym mogliśmy pograć w bilard, rzutki, nawiązać kontakty z innymi mieszkańcami ośrodka czy potańczyć, nawet do polskiej muzyki.

poprzednia strona |1|2|3| z   5 następna|ostatnia

czytano: 4831 razy

autor: ekonomik-zawiercie.pl

data dodania: 2017-03-16 10:27:49

Kształcimy w zawodach:

• technik ekonomista - ucząc się w tym zawodzie możesz uzupełnić swoje umiejętności biorąc udział w kwalifikacyjnym kursie zawodowym i zdobyć również zawód technika rachunkowości
  • technik reklamy - poznasz tajniki wiedzy dotyczącej projektowania reklamy i nauczysz się obsługi programów graficznych
  • technik hotelarstwa - oferujemy naukę w nowoczesnej pracowni hotelarskiej
  • technik organizacji turystyki - jeśli lubisz ludzi, uśmiech nie schodzi z Twojej twarzy, a podróże są Twoją pasją, to jest to zawód dla Ciebie
  • technik handlowiec - ten zawód jest dla Ciebie jeśli jesteś komunikatywny, lubisz negocjować, jesteś samodzielny i dobrze organizujesz swoją pracę

Formularz zapytaniowy

Ciekawostki

• O tym, co aktualnie dzieje się w naszej szkole można przeczytać w zakładkach: AKTUALNOŚCI, SPORT, SZKOLNY WOLONTARIAT, BIBLIOTEKA.dalej
  • W Zespole Szkół Ekonomicznych w roku szkolnym 2021/2022 swoje miejsce odnalazło 291 uczniów.dalej
  • Zespół Szkół Ekonomicznych istnieje od 1934 roku.dalej
  • Założycielem i pierwszym dyrektorem naszej szkoły był Wacław Chrzanowski.dalej
  • Od początku istnienia naszej szkoły funkcję dyrektora piastowało dziewięć osób, w tym dwie kobiety.dalej
  • W czasach przedwojennych nasza szkoła mieściła się w budynku przy ul. Kościuszki. Po wojnie na Placu Dąbrowskiego, a w końcu XX w. przenieśliśmy się do budynku zlokalizowanego przy ul. Rataja 30.dalej

Zespół Szkół Ekonomicznych

• IMG_20180423_083808_resized_20180502_070924214
  • IMG_20180423_083750_resized_20180502_070931778
  • IMG_20180423_083659_resized_20180502_070927711
MŁODY CZŁOWIEKU! Stoisz przed wyborem własnej zawodowej przyszłości. POŁĄCZ PASJĘ Z NAUKĄ! Rozwijaj swoje umiejętności, zainteresowania, wiedzę! Ucz się zawodu, który da Ci PRZYSZŁOŚĆ!